Sunday, July 3, 2011

TAHUKAH ANDA?DAN MENGAPA? SIAPA PENEMBAK KEBANGSAAN KITA,ATLET SUKAN PERAHU LAYAR, ATLET RENANG IRAMA DAN PEMAIN BOLINNG KEBANGSAAN?

EMRAN BIN ZAKARIA adalah penembak kebangsaan kita.Saya bangga dengan usaha dia untuk mencapai impiannya.Dengan itu dia telah menjadi penembak yang terhandal di dunia. Saya telah tahu kenapa dia menjadi dengan begitu handal kerana dia tidak bersikap berputus asa dan bersikap berdisiplin.TAHNIAH! EMRAN BIN ZAKARIA!


KU ANAS BIN KU ZAMIL adalah seorang budak yang berpengalaman tinggi.
KU ANAS BIN KU ZAMIL ingin menjadi atlet sukan perahu layar.Akirnya tercapailah cita-citanya.Dia mendapat piala atlet sukan perahu layar.Saya tahu kenapa dia mendapat piala itu kerana sikapnya itu sentiasa bersemangat tidak pernah berputus asa dan tidak menipu.
SEMANGAT KU ANAS BIN KU ZAMIL BAGAIKAN API MEMBARA KU ANAS BOLEH!!!!!!!!!


SUZANA BINTI GHAZALI adalah seorang wanita atlet renang berirama.Dia memenangi pertandingan dan mendapat piala emas.Dia memenagi pertan dingan itu kerana dengan sikapnya.Saya tahu apa sikapnya itu sikapnya adalah SUZANA:jika kita serius dalam bidang ini, kita akan berjaya. Walau bagaimanapun,kejayaan ini akan dicapai jika ada semangat yang kental dalam diri.



AZIDI BIN AMRAN adalah pemain boling kebangsaan kita.Pada hari yang pertama dia memenangi piala emas.Dia memenangi piala itu kerana dengan sikapnya.Sikapnya ialah AZIDI:Walaupun seseorang itu berkebolehan tetapi jika tadaak berdisiplin , maka kejayaan sukar untuk dicapai.SIKAP berdisiplin perlu dipupuk supaya tidak luntur.











No comments:

Post a Comment